Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 15 maj 2014

Mina fina tjejer



Att en bild kan beröra så mycket 

all kärlek till dottern & min fina guddotter (systerdotter) 

Fick detta foto på mms av syster hon satt väl hemma och bläddrade 


Antar vissa släktdrag finns för en kusin till mig skrev på "lnstagram" hon trodde det var jag (den lilla ,,,,,) & då min syster 

Ha ha 
 
Min syster är ju lnte så offentlig här 
Men Jaja 



Och så min fina Nellie 

Japp så här tag 2014 ungdomar sina bilder ,,,,


Vad vore jag utan min familj ,,,

Även om våra Liv har sämsta tänkbara matchning 

Så är vi en familj 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar