Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 12 maj 2014

Men vad förvånande !!!!!!!!!!!!!


Jag är fullt medveten om att min attityd ej passar alla eller att tonläget kan kännas opassande 
(jobbar med det )

Men som en nervärderande person  hoppas jag ingen upplever mig som

Tänker inte gnälla så mycket , men vid ett samtal om 
schemat eller 



Japp det är ett stort pussel

Men men tillbaka till samtalet , vi pratade om att ibland fattades det ju lite folk & visst har andra "andra " saker att göra än mig typ v 30-40

Jag har lagt mig semester !!!!!!!!!!!

Och då jag ju säger hur jag tänkte  dvs att det är bättre / lättare att få in vikarier då någon har semester

Och att jag ju inte är hemma den dagen pga ,,,   ,,,    ???????   ??????????
japp pga det 
*som snurrar omkring mig/oss 
*det som ställer vissa saker på sin spets 
*det som smakar grus & dammar 

bla bla bla 


Så kommer kommentaren 

oj så förvånande ,att du har annat för dig 

sÅ DÅ kände jag 

skit i det du , det är mina semesterdagar 

Om jag överreagerar  ?=????????????

kanske det , men att det låter nervärderande gillas inte 

Jag kommer aldrig kräva av någon att den ska förstå & det finns fler som lägger mer tid på detta än mig på olika sätt 

Iofs så känner jag ju nu att även om jag saknar ungdomarnas handboll och fotboll , gymnastik 

så hade absolut inte tiden funnits och klona oss i typ 4 känns inte aktuellt 

Helgerna varierar ju i uppdrag , körning 

men visst skulle det vara roligt att sitt som publik 



Kanske lite dum bild att jag skulle sitta på just denna publikplats ???? DEN VECKAN SOM DENNA BILD ÄR TAGEN

Men hittade denna bild också & GUD VAD GLAD JAG BLEV


GLÄDJE & ENERGI

Klart jag har svackor i intresset också

jaja nog om detta

man ska aldrig sluta förvånas
ha ha



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar