Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 14 maj 2014

Hon borde byta jobb


Visst är det så att man ibland kan känna att någon är på fel jobb 

Och ibland sätter man Nästan i halsen när någon säger vart  dom jobbar 

Tillbaka på fel jobb /plats 

Så kände jag efter 5 sekunder vid ett läkarbesök då jag träffad sköterskan 

Men då jag gjort detta tidigare så skrämde hon mig inte så värst 

Men hade jag kommit för 1:ggn så hade hon gjort besöket till en mardröm 

Jaja 

Om jag passar för  mitt jobb ???
Beror väl på vem man frågar ,,,

Just det jobbet jag har nu & fått att fungera kan man Säga  jag är handplockad till 

Och nu med facit i handen så fungerade det ju 

Nepp tänker lnte klappa mig på bröstet 

Detta vändes / vreds på innan vi kom dit vi är 
Genom klia i huvudet &  Tänka struktur utifrån många håll 

Och att släppa rädslan Att faktiskt misslyckas 

Nu fungerar det & önskan att det ser ut så här v 34 finns 




1 kommentar:

  1. Det är ofta fel människor på ställen som det kan behövas en värmande blick på
    Jag lämnade faktiskt vårt sjukhus förra veckan & sökte senare på nytt ställe
    Låter bra med vända och vrida för att jobbet ska bli bra , hoppas det fortsätter att vara bra och vilka bilder

    SvaraRadera