Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

söndag 1 juli 2012

Denna körde jag tur & retur

Foto: Ledsen :(
Freddys volvo på väg hemåt 

Denna hängde efter bilen som jag körde till & ifrån Vetlanda på helgens äventyr.
Önskar Pappa (Kurt) hade övningskört fler gånger med kärra efter,eller jag hade kört ska det ju stå  då för 100 år sedan då jag tog körkort (1990).

Men men nu blev det inte så och visst har jag dragit lite husvagn & kärra kortare turer sedan dess och har inte krockat eller kört över någons fötter.

På vägen till Vetlanda så åkte vi kill & tjej bil. Nellie var jättetrevligt sällskap dit och hem blev det Tulia, Felix + kompis (Felix). 

Så jag hade ju inte så mycket hjälp & koll ??? jaja jodå klart jag uppskattade  sällskapet 

Har ju även varit på öland med husvagn hade ju iofs Maken bredvid mig då även om mest gnällde om allt ä***### bla bla 

Men men jag tog det lugnt "vissa sträckor" för på hemvägen fick jag lite släng  men det löste sig.

Bilen var ju inte skitsnygg på dit vägen heller , men som Freddy själv skrev på sin sida "Fejjan " ledsen 
så såg den ut på detta sättet efter 3:e omg dag 2 . Och sura miner ifrån den som tyvärr var före honom eller stod i vägen .

Jaja inte mycket att gnälla över !!!!!!!!! 

Nu är iaf bilen på lagning ha ha 
så den ska nog ordna till sig tills v 28 igen 

//

1 kommentar:

  1. Köra med transport hade jag ju aldrig gjort . Men så bra att du kunde köra iaf

    SvaraRadera