Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

söndag 29 juli 2012

Goda smörgåsen

Då ingen gröt var packad i väskan så bjöds det på vad huset hade hemma.
Dvs smörgås o yoggi

Det var inget fel på det alls,ska jag (Tulia ) vara helt ärlig så var jag skitduktig på att äta smörgås även om bilden inte visar precis just det.

Hoppas denna frukost serveras flera dagar

Om nu någon skulle undra så var jag utan föräldrar hos farfar   han tog med mig
Eller tror faktiskt det var faster som fixade egen tid  till oss då igår lördag .

Bisan blev jätteglad när jag var vaken då hon slutade jobba.men hon tyckte det var god natt ganska så fort !!!!!
så hon fixade välling & sövde mig på 3 röda på madrass på golvet innan natten och hennes säng tog över.

Farfar fick inte plats då faster skulle ligga bredvid mig också.

Men som sagt hoppas det finns mera bröd över för såg/ hörde att faster också gillade det.

Vi hörs av,  För är säker på att jag kommer finnas med i inläggen framöver


1 kommentar:

  1. HÄRLIGT med barn . Och yoggi och smörgås fungerar bra

    SvaraRadera