Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 10 juli 2012

Det slog till

Jahop då föll man ner igen i det saknande hålet.
Kan med ord inte ens försöka beskriva känslan.
Jag är så nöjd över dagen (även sången ) inte min utan Marlene
Jag fällde ingen tår alls men stod för mig själv och maken & barnen framför . Maken ansåg att barnen skulle vara med, och helt ok för dom själva.
Ångesten funnits hela dagen över att jag inte varit på/vid graven
Men han vet väl jag faktiskt är upptagen.

Han är säkert stolt ovan där över arbetet vi gör.
Tror hans gener finns hos mig att det man kan lösa försöker man göra ha ha
Men även visa vem som bestämer enl boken.

Tillbaka till det jäääävla hålet då. Tog en sväng i depån (ensam )
Hörde då någon prata om honom
Och saknaden gjorde att jag gick till husvegnen direkt
Behöver jag säga att det är lite svårt att blogga o 1 husvagn med halvtaskigt ljus och ögonen fulla av tårar

Var nästan på väg att åka mot graven men insåg att jag inte skulle hinna tillbaka innan grindrnastängs


Jaja blir att invänta barnen och maken ,.för jag stannar inne idag.

Klockan sl säkert

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar