Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 18 juli 2012

Gud vad tiden går

1997 & 2003
Denna dag  dessa åren  var vi i Visby

1997 var jag gravid  .men nästan ingen visste det , utan först berättade vi det för att sedan dagen efter visa vårt sällskap att vi förlovat oss.

2003 var alla barnen med & mina föräldrar

Det var nog den sommarens varmaste dag ha ha

Så efter vigsel & middag
Blev det en underbar em/kväll vid havet som avslutades med grillning och massa kärlek

Japp vi har samma datum för förlovning & bröllopsdag

Att man kan känna sig så lycklig


2 kommentarer:

  1. Hoppas ni fick en bra dag
    Kul med samma datum & ställe

    SvaraRadera
  2. Dagen var skön
    Ja lite speciellt kanske det är ? Samma dag/ställe

    SvaraRadera