Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

söndag 29 juli 2012

Vad jag längtar

Vet att jag upplevs som "fjantig" men som jag längtat efter sonen då han varit i väg på fotboll ,han har haft det bra alla dagar trots förluster eller nästan iaf för lite dämpad pga just det. Men annars så har det varit toppen.

Och han pratade faktiskt med sin syster i mobilen igår "inte jättelänge " men iaf ha ha tonåring.

Men som sagt mamma hjärtat fixar inte långa stunder utan barnen. Vet att det är dåliga samvetet sedan semesterracet och mitt jobb !!!
Jodå dom är 12& 14 år

Den enda anledningen som finns för att jag skulle vara utan dom hade väl varit vid ev skilsmässa med maken och om vi envisats att följa rekommendationer från staten ha ha
Nu är jag ju gift med barnens pappa
Men tror ändå inte att vi skulle följa staten i just detta

Tillbaka till rubriken o min längtan
Så ska det bli skönt att träffa Felix ikväll.
Och ska jag var helt ärlig så är det ju bara 2 dagar jag inte sett honom då jag ju körde honom till samling i torsdags och han kommer hem söndag


Och hoppas att han vet om min kärlek & även dom andra 2 barnen också självklart
Och maken givetvis .

Vilken tur vi har varandra ha ha

2 kommentarer:

  1. Jag håller med dig om att vara ifrån barnen.
    Tror inte vi skull följt staten heller särskilt bra.
    Hoppas ni hinner få en skön kväll ihop

    SvaraRadera
  2. Tonåringar man ska vara glad man hinner att prata klart innan dörren slås igen efter dom

    SvaraRadera