Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 23 juli 2012

Jag ska f****n pressa

4 veckors semester är slut
Vad jag har gjort under dessa veckor ??
Japp undrade jag också eller ??

Men idag på schemat så fanns ingen tid skriven dvs ledig dag. Eller annat tråkigt inskrivet.

Behöver inte skriva Tulia 9 månader (tiden går )

Men solen är framme , OCH ÄVEN ORKANVINDAR

Så idag ligger jag på filten och håller på att blåsa bort.

TidningarNa bläddrar sig själva , håret är totalt okammat & döljer hela ansiktet & poolen full med massa jäkla frön/blad .

Men jag ska bara vara ute då jag är ledig.
Även om jag skulle behöva täcke på mig för att inte behöva ha GÅSHUD hela tiden. Tur att kaffet värmde lite innan.

Hoppas eran måndag inte blåser förbi

//B

2 kommentarer:

  1. Hoppas du inte blåser bort . Och med ditt jobb så är du väl snart ledig igen

    SvaraRadera
  2. Ingen tävling iår med bästa brännan

    SvaraRadera