Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 17 juli 2012

Jäkla hund

Varför blir jag ens förvånad . Balto passade givetvis på att smita från gården , han gör ju nästan alltid det då vi varit hemifrån lite (2 veckor )
Nellie & jag tog ju bilen på spaning där vi vet han brukar hamna  !!!

Men utan resultat så bara åka hemåt igen.

Somnade en stund innan telefonen väckte oss.
Jodå hunden omhändertagen och körd till Oskarshamn.
Maken o sonen satte sig i bilen och for iväg.

Höll på att inte få med honom hem då maken åkt iväg utan legitimation ??? Men men det löste sig

Idag ha vi haft koll på honom (nästan hela dagen )
Men har nu sett vart han lyckades komma in igår kväll "!ny adress "
Japp givetvis försvann han idag igen då vi hängde lite tvätt .
Tog nr till adress ca300- 500  härifrån  så jag kan ringa och fråga om de sett honom . Så vi slipper hämta honom hos polisen igen flera min bort ?
Jaja  det blir långlina nu

1 kommentar:

  1. Jäkla hyss. Men tur inget händer. Menar du att hunden kördes flera mil bort även ni bor 100- tal meter bort?

    SvaraRadera