Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

lördag 21 juli 2012

Motalafestivalen

Tänker inte göra något längre inlägg om Folkracen.
Vi (jag & maken )

Kände oss stolta över vårat /våran arrangemang , tävling.

Tack vare yngsta sonen blev det 1 resa till denna tävling igår (fredag )
Blev mycket hälsande på folk från veckan innan .
Massa folk jag inte ens kände till namnet på , men som hälsade så gott på oss.

Vissa människor som tyckte dom ägde depån (fjollor)

Stannade självklart hos folk i depån kul att höra "kul att se er " Och frågor om vi var nöjda o hunnit vila.

Visst hade vi funderingar över vissa saker under tävlingen.

Men tänker inte klaga/gnälla
FÖRUTOM PÅ FUNKTIONÄRERNA eller
på arrangören

som hade minderåriga på positioner
Som var viktiga och bredvid sig vid bärgningar.

Håller med (änglen weine) i texten 2009
Kurt o jag överrens om att båda tävlingarna behövs. Vi ställer dom inte mot varandra.

Vi hade en bra dag o bättre kväll. Passade ju  på att åka till Leandersson o co till deras

Camping Vätterviken.(Vadstena )

Så klockan var sent när vi lade oss i sängen hemma i Hultsfred.

Hoppas lite på våra egna Vimmerby förare till finalen söndag. Men den som vinner ska ha stort grattis

Vet ej om vi åker igen , men nu har man iaf varit där (igen ) tror det var 2007 /2008 ? Jag var senast .

Jaja som sagt JAG  är stolt att tillhöra Vimmerby & 1 utav alla 300 som gör

SEMESTERRACET

Till  vad det är

//B

2 kommentarer:

  1. Vad roligt för den andra arrangören att ni åkte för att titta på annan tävling.

    SvaraRadera
  2. Jaja nu gick vi ju inte ut i speakern att vi var där ,men sonen till deras eldsjäl pratade vi med.

    SvaraRadera