Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

söndag 1 juli 2012

Grönsaker & vin

Ni som brukar vara inne vet ju att jag brukar säga att KAFFE ÄR LIVETS DRYCK

Har ju även insett att just det lilla "röda" även förgyller mitt liv mellan varven.

Men för att ni inte ska tro att det är 1 misbruk

Så visar jag upp helgens flaska som öppnades i fredags & fortfarande finns VIN kvar i (tar slut ikväll )Söndag

Och bredvid står vår grönsaksburk .

Om nu någon undrar om vi äter grönsaker så japp det gör vi .

Denna burk ska med in på Folkrace så det blir nog lagom att köpa ny v 29

Ok det blev inga utav denna burk till lördagens tacos . Kändes inte som rätt typ ?

Inte heller idag (söndag) och min och dotterns rester
Blev det dessa .  Dvs tacosrester

Vi använde färska + oliver ,fetaost & min egen sås (vitlök, cayennepeppar )

Men med denna lugna dag har jag återställt koffein halten.

För då det var väldigt dålig service ( försäljning )  i Vetlanda  så var jag något i obalans vid hemkomsten igår ha ha.

Så imorgon kommer jag vakna med samma smak av vitlök som idag  från magen &  utan huvudvärk pga brist av kaffe

Tyvärr får jag ju  sova  utan älskade maken inatt men men jag överlevaer det.
Hoppas ni haft en bra söndag


1 kommentar:

  1. 2 olika laster som inte är så nyttiga . Men ok vi fattar vinken om att du försöker få i dig nyttigt också

    SvaraRadera