Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 18 juli 2012

Jäkla väder

Är nu inne på mitten av sista veckans semester.
Är värdelöst att ha tidig semester då minst 2 veckor tillbringas inför & under veckan v 28  med Semesterracet

Jag gnäller inte över arbetet utan jag gör ju detta frivilligt

Men menar bara att veckorna går väldigt fort.

Och detta väder gör ju inte något bättre alls !!!!!!!!!

Har nog aldrig varit så lite i solen som detta år.
Tur jag ändå hinner vara lite ledig även plikten börjar kalla på mig.

Men självklart finns det glädje inom närmaste tiden (idag kanske )

Och snart är det Folkrace igen i 3 dagar .

Och höstens tävlingar ska planeras, ok visst jag har ju bara 1 utav dom . Men dag 2 blir annorlunda   & så himla kul att det kommer 1 bebis inom ledningen ha ha .

Ska nog kanske ägna lite tid åt familjen nu när det är lite lugnare . Kanske skulle spela lite spel eller annat .

Ok maken jobbar ju  på fortfarande inne på klubben med återställning och fix. Även idag (onsdag ) ska in 1 liten sväng även torsdag

Undrar hur saker skulle lösa sig om vi  eller HAN INTE var kvar någon /några dag/dagar.
Utan vi åkte på semester !! ??

Det är massa saker som ska köras/lämnas ,packas .

Han är faktiskt ganska så lik sin svärfar , allt handlar inte om själva tävlingen utan om vissa saker runtomkring.

Vet att han är för snäll & sätter inte andra på arbetet som krävs .
Igår missade han precis att han faktiskt kunnat ringa "kollega "

Han kommer att ladda sina batterier under lägret i Kalmar , så vi behöver inte vara oroliga ha ha.

Undrar hur 2013 blir då Felix ska köra ???
Funderar på om jag passar till att ha marktjänst med fika ,bullar och Torka rutorna , tanka ???!!!!!!!?????!

Mer resumé om själva Semesterracet kommer senare i annat inlägg.

Hoppas ni haft en bra onsdag iaf

//ciao

1 kommentar: