Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 27 juli 2012

Massa blandat

Jahop 1 vecka in i jobbet för mig ,maken fortfarande sjukskriven . Vet inte hur länge det tar innan hans hand kan sköta jobbet som svetsare o lackerare??
Men men det löser sig nog framöver .

Haft gäster över natt himla trevlig måste jag säga då vi borde ses oftare
Vi är ju släkt ha ha
Full rulle med barnen ,men jag gnäller inte dom hade gärna fått stanna längre.

Har nu skickat yngsta sonen på fotboll över några dagar , dottern umgås med kompis lediga stunder.

Jag umgås faktiskt med maken & även barnen , även den stora sonen har varit hemma hos osks,då tyvärr utan dotter eller mamman till dottern. Är länge sedan vi träffade henne.
Vi är nog inte intressanta !!!???


Snart ska vi ha möte om upplevelsen av v 28
Bra kontra vad kan vi förbättra ?? Till 2013
Oavsett hur 13 ser ut så måste vi från 2012 delge lite.

Värmen är här & jag ska absolut inte klaga något värst.
MOr åkte tydligen mot min syster och båten några dagar. Skönt att snart få vara lite sugen på Kalmar och deras läger + tävling nästa vecka.

Hörde något om att "små tjejerna" skulle träffas igen då sedan de såg varandra i Vetlanda .

Härliga ungar ,vad jag isf ska passa på att mysa ha ha

Då jobbet kräver många timmar av mig så hoppas jag maken & dottern passar på att värdesätta tiden själva
(nej inte alls orolig ) utan är säker på att dom njuter.

Undrar om sköterskan m familj och vi kommer hitta på aktivitet detta år ??
Just nu tveksamt men man ska aldrig säga aldrig.

Och återigen undrar jag lite över vissa familjer som åker på semester och bara gnäller på varandra o på barnen !!!!

Jo jag vet att värmen inte gör saken bättre.
Och lite annat som händer omkring oss.

Får jag den kärlek jag behöver , ger jag den kärlek som någon behöver . Eller väntar jag på att allt ska lösas upp och jag blir fri , vill jag avslöjas med min ......

5 kommentarer:

  1. Antar det ska stå svägerskan m familj. Kul för tjejerna om dom ses
    Vad menar du att ni inte är intressanta
    Dålig respekt anser jag att det är.

    Ja du detta med kärlek ?? Tror jag förstår din tanke.
    Jag är nog som du lite bortskämd

    Men utan att utelämna ...
    Så har min dotter valt att dela sig från pappan till dottern då det bara var bekvämt och inte större romantik

    Kommer bli toppen föräldrar av båda på varsitt håll.

    Hur orkar du tänka Folkrace igen puh säger jag.
    Trevlig helg på dig

    SvaraRadera
  2. Värmen gör semestern svår och planen att alla ska vara nöjda

    Hoppas barnbarn m familj hälsar på snart. Har ni fortfarande inte blivit bjudna till dom ?

    Ha så kul på lägret och tävlingen

    SvaraRadera
  3. Ha ha Folkrace orkar man (alltid)
    och visst ska det bli kul på lägret.

    Nej tyvärr lite dåligt med inbjudning. Gör ingen större sak av detta

    Semestern frestar alla föräldrar /syskon

    SvaraRadera
  4. Vet du om barnbarnets mamma läser dina inlägg ?
    Har ni pratat om er relation , kanske är svårt för henne då du inte är biologiskamamman, farmor.

    Låter alltid trevligt med er släkt . Beundrar verkligen hur mycket ni träffas . Din mans syster du skriver om ibland verka nästan som din syster.
    Ha en bra vecka nu och njut av er engagemang på lägret

    SvaraRadera
  5. Anonym-
    Tror hon vet att jag har 1 blogg , har fått indikation på det men vet inte helt säkert. men Ang relation med rätta svärmor ? Så är den inte så stor heller.

    SvaraRadera