Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 18 november 2011

Försmak på julen

Tjoho igår var det ju Bingolotto på tv & dvs sällskap hemma i soffan , tyvärr inga större vinster/ resor, bilar  men vinst blev det iaf med pengar o då nya lotter.
 Var inte så många hemma hos oss som det då brukar  då typ vid julen & uppesittarkvällen ,  men precis lagom antal då mitt i veckan med jobb o skola var tiden också lagom på spelet o antal omgångar . Självklart hann vi med lite skratt o annat prat under tiden .
Tänk om det kunde vara jul snart , även om jag just nu inte vet till 100 % hur helgen kommer delas upp & med vem , Det är ju så många man vill träffa eller nej nu ljög jag ju det är ju inte så många jag har jättebehov av att träffa , menar ju att vi är många och alla har sitt lilla nät och sällskap / familj att umgås med .

Vi kommer inte sätta press på Freddy med Tulia utan vi säger till honom att vi är där och du gör hur du känner passar dig , då han ju tyvärr redan har press från annat håll och ju har flera att ta hänsyn till iår .

Ok fredag redan idag , veckan går fort  oavsett man gör eller inte gör.  Helgen är uppbokad som vanligt  men känns helt ok !!  ?? ändå  , men det återstår att se hur det känns på söndag kväll efter helgen med  jobb , fest *2 även disco för Nellie , Fotboll &  jobb ev klippning sedan Vimmerby o motorklubben . Nu fortfarande Fredag & livets dryck finns i kannan  så ha en bra fm och ev. hörs vi av

3 kommentarer:

  1. Hej hittade din blogg. Verkar som du verkligen gillar att alltid ha folk hemma ? Även du ibland önskar lugnt en stund. Trevligt med så mycket släkt. Kul med extra barnbarn . Trevlig dag till dig

    SvaraRadera
  2. Jag önskar dig den bästaste fredagskvällen!
    Kraaam!

    SvaraRadera
  3. Låter toppen. Hoppas på större vinst senare då ?
    Kul med härlig släkt, hur blev syskon /släktträffen då kön lilla Tulia också .

    SvaraRadera