Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 22 november 2011

Varför har vem ? önskat detta

Jodå jag vet svaret på typ "frågan " i rubriken , det är jag själv som (önskat ) börja jobba kl 14,15- 22 ikväll + att sova jour  BLÄ FÖR DET  . jodå det kommer säkert att rulla på eller hur !!!! ha ha skojar ju lite.
Men hade ju önskat att just ikväll vara hemma , nej ingen särskild anledning utan bara ville det , Vi ska ha Maja över natten då hennes lillebror ska komma till världen imorgon , så maken kommer vara här hemma själv i natt med 3 barn + säkert Freddy en stund ikväll om han nu inte åker mot "sin familj" ?? sedan ska han ju lämna på förskolan imorgon också hm jag undrar hur många ggr han gjorde det med sina egna ???

Det är lite kul att sitta hemma och prata om sådant som cirkulerar just nu , japp föräldraansvar , förlossningar mm mm dagar att ta ut , hur länge ska båda vara på BB ???

kan iaf konstatera att Uffe o jag iaf är överrens om att vi gjorde rätt då för 100 hundra år sedan

Vi har nu fått våra schema över jul/nyår ska väl inte klaga så värst mycket så nu måste bara planerna bokas upp så vi vet hur det ser ut med allt och alla .

Jag har inte börjat att skriva något i min kalender för 2012 ännu , men det blir mer o mer på lite små notisar i väskan och i den nu 2011.

Ja ja göra lite nytta då innan plikten för bidraget kallar på mig & förberedda så det blir bra att komma hem imorgon -



Tjoho på er 


//B

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar