Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

söndag 6 november 2011

Hur vill jag jobba ?????

Jag är just nu inne i period där jag i princip "bara går till jobbet" ,ev beror det på många olika saker men går inte djuparein än att säga så utav orsakerna .
Men detta med att kalla det ÖNSKE SCHEMA STÄMMER INTE alls
till knappt 75% i slutskedet eller fastställt som det så fint heter.

Även att jag har mindre tjänst så tycker jag det alltid krockar med något som jag kommer missa, men har ju lika mycket helgtimmar som övriga på jobbet. Visst det kommer väl inte bli så mycket heladagar nu under några veckor eller någorlunda mindre är det.(folkracen vilar lite)

Jag skulle inte passa som lyxfru  eller kanske skulle jag det ?????? och absolut inte ha tider att passa,  nej gillar ju faktiskt att stressa


Och sedan ska det passa (alla kvällar/helger )med skolan både för min egen del o barnen . Har kanske gjort mitt på detta jobb ?? Varit där sedan 2004

Jä ja det löser sig o visst har jag bra dagar också innanför dörrarna på boendet dvs mitt jobb
Snart slut på denna vecka o bara inse att tiden går oavsett man hänger med eller inte.

//B

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar