Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 3 november 2011

Vilken tid det tog då !!!!!!

Var ju på skolan igår och skulle fixa till rapporten från vårt skådespel som vi framförde , det blev miss i tiden på samlingen så jag var ju där lite för tidigt & någon var försenad , sedan passade tydligen inte usb-minnet , eller det var svårt att hitta rätt bland  alla olika filer mm  mm mm .

Sedan började arbetet , vi kollade igenom vad som skulle vara med i rapporten och vad skulle vi lägga fokus på ?? totalt 10 sidor med framsida , innehållsförteckning och källförteckningarna  hm  utan framsida o innehållsförteckning  och då underlaget för diskussionen efter vårt skådespel , så hade vi 14 sidor !!!   ???

Vi verkligen lusläste texten  o lite oense om vad som skulle bort blev vi allt måste jag ju säga. Men det känns som att nivån på just denna 1:a kursen låg lite högre än vad iaf jag tänkt, vi hade 2 st som läst tidigare kurser och då på universitets nivå o flera andra högskole kurser , så visst lyssnade vi på dom , återstår nu bara att få iväg arbetet till skolan  innan tiden är förbi. 

 Jag måste också sätta mig med mitt egna jobbet dvs det som ligger i den hårddisken som gått sönder så det är bara att börja att tänka efter o försöka att reflektera vidare i tron om att jag har bra minne !! 

Jag var inte riktigt upplagd med att det skulle ta riktigt så lång tid , eller jag hade ju sagt till dom där  hemma att det inte skulle bli så sent.  Ja ja det kommer bli flera långa kvällar med både det ena o det andra , just nu är det jobb som kommer ta upp min kväll idag torsdag , men ska väl inte gnälla för har ju faktiskt varit ledig 6 dagar  innan och är ledig även hela dagen imorgon . 
Ha en bra em om ni nu läser detta under torsdagen ,annars hoppas jag era dagar är under kontroll 

//kram

1 kommentar:

  1. Hoppas det ändå blie bra med eran rapport ,kommer ihåg vår första.

    SvaraRadera