Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 15 november 2011

Jag får sluta vara social

Hm om man verkligen känner mig  RIKTIGT ordentligt så kan man inte fatta hur detta skulle gå till om man läser rubriken (ha ha )  skojar ju lite , men lite rätt ändå för min egen del ?

Jo jag menar hur man mår i kroppen efter 1 helg fylld med sällskap o god mat & dryck . Nu är det ju inte mycket att skryta med men jag hade minskat något/ några  kilo förra veckan mot när jag stod på min våg senast  mot vad den visade gången innan , nu är jag ju inte den som väger mig särskilt ofta eller av anledning utav något .

Men denna helgen som varit har jag nog satt rekord i att bli /känna sig svullen till 1000 eller under helgen kändes det inte så utan idag känns det som det bodde 1 bulldeg inom mig .

Jo jag är medveten om att man inte behöver äta flera portioner av maten eller ha skålen med godis i egna knä !!  ??
 Hm känns ju bra att på makens syskonträff som kommer ska det serveras soppa  och det är ju inte så värst tungt för kroppen eller ??
Nej jag kommer inte deppa ihop över denna känslan , utan precis tvärtom  idag ska jag ju på fika hos S o lilla S ska bli mysigt att träffa den lilla godingen med dom mörka ögonen , jo självklart även mamman i huset.
Och jag kommer absolut inte bli mindre social heller .

 Ha en bra dag tills vi sitter här vid våra datorer igen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar