Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 1 mars 2013

Så härligt att titta ut + annat

                            1 Mars 2013 redan 

Helt underbart att titta ut igenom fönstret idag .
Solen skiner och barnen pratar om andra kläder att ha på sig till skolan 



 iofs rör sig träden så det blåser nog lite men ut ska jag ju idag . Enl planerna så ska jag ju få sällskap på 1 utav promenaderna tanken är ju dom där 6,6 km ???????
menar inte av hunden nu 

Är inte på väg ut riktigt ännu , sitter med kaffet i handen och ska jag vara ärlig så har jag ju inte precis fixat mig 
kammat håret o borstat tänderna 

Men jag  har skickat grattis på fejjan till kompis som har födelsedag idag  hur gammal ??????? jag vet inte så här direkt men kan ju säkert kolla det 

Igår ( torsdag) hade jag från start ett möte inbokad på ytterliggare en ledig dag BLÄ för det 
det tar lite på energin ????

Men planerna ändrades till att jag följde med  till Oskarshamn som sällskap till ????
blev inte mycket inhandlat ha ha , men relativt trevligt var det ju iaf 

Jag som sällan gör något alls för mig själv .

Idag är det utvecklingssamtal för dottern 
gillar inte tiden värst bra på en fredags em 
men men nu är det så 

Och just nu i dagens läge är helgen ganska så "ledig"
Då sonen varit sjuk så han inte kunnat träna med sitt handbollslag  ordentligt så står han över matcherna i helgen & vi slapp att köra till Växjö.

Maken hade väl iofs lite i sin planering ?

kanske denna helg få känna att man är lite ledig ?? för nästa helg är det ju jobb igen enl min kalender 

Dessa ord får räcka för stunden 

jag har ju lite i huvudet jag ska skriva ner om sportlovet & upplevelserna ifrån sonens debutant körning i "stora bilen "

Men när ni får läsa om det återstår att invänta 

//ciao


3 kommentarer:

  1. Blev det något på shoppingen då.

    Ibland styr man ju inte över tiden för möten med skola eller då jobb

    Antar du var nervös för sonen då han skulle köra

    SvaraRadera
  2. Du skulle väl kunna göra hur mycket som helst för dig själv så mycket ledig som du är

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mia
      Ja något inköp blev det

      Anonym
      Tack för den passningen

      Radera