Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 15 maj 2013

FATTAR INTE hur har dom gjort



Herregud jag har svårt att hitta orden

jag har en känsla inom mig  som jag verkligen knappt kan hantera 
och klump I magen SOM ÄR  lika STOR SOM NÄR jag fattade att pappa skulle lämna oss (har iofs inte accepterat det ännu )

Klassindelningen för dottern har kommit , jag förstår att hon var i chock och att tårarna rann på henne så hon bara hulkade i sitt samtal till mig igår
Hon grät så jag inte hörde vad hon sa

Jag gråter nästan också

Jag vet inte ens om jag fixar att prata med läraren i telefonen utan att bryta ihop.

Jag vet att jag sa att dom kunde skifta på dotterns val mellan ettan & tvåan  men helt ok att dom kom i samma klass.

Men 3 av dotterns vänner kom i en klass  och då (2 av dom är  hennes bästa/närmaste )  inte varandras och sedan 1 tjej till som är nära ibland 
Tjejer är ju som dom är

Ok hon fick med sig en tjej ifrån sin klass som hon träffar ibland också sitt 3:e val  tror /HOPPAS JAG trevlig tjej iofs SOM VARIT HEMMA här

Men som sagt just nu blöDER MAMMA hjärtat 

fruktansvärt mycket 
och klumpen i magen 
och i halsen

ÄR FRUKTANSVÄRD

PÅ FEJJAN SKREV JAG INNAN ATT

Skulle kunna både skrika & gråta 

Men tar en kopp java ist

Så när maken ringde innan självklart visste han ju om läget, då jag sovit på jobbet har han haft ledsen dotter hemma och bredvid sig inatt 

Så undrade han självklart om det var något annat 
nej sa jag utan det var bara 

**## grrr h*****
så frustrerande 

ok sa han ,men nu skrek du lite iaf 

Inte för jag vet vart det bär hän med detta, men slut är det inte ännu 

//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar