Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 22 maj 2013

Jag har då ingen aning om vad detta är för människa !!!!!!!!



Japp så sa "hon" om mig !!!!!!!!
Vem "hon" är vet jag faktiskt inte & ärligt så skiter jag i det 

Tillbaka till rubriken , jag skulle hämta ut makens körkort  som ju legat 1 månad på posten

jaja han/ vi har inte haft tid att hämta det , maken var på väg hemåt en sväng igår men vände då jag sa vilka tider som det var öppet !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Så idag var sista dagen att hämta ut det 

jag fick hans gamla för att kunna fixa detta.

För att göra inlägget kortare .....

så ska man tydligen hämta ut personligen och  inte som vi läste oss till att det funkade med hans underskrift & då gamla körkortet och min adress som intygare mm och min legitimation

Då jag sa att det inte funkade pga deras öppet tider

så ropade annan person bakom väggen  (jag vet vem h*n är)
Att det kan gå ändå om man känner igen personen och båda legitimationerna är med

Då svarar personen mitt framför mig 

Jag har då ingen aning om vem DETTA ÄR !!



men herregud  LÄS PÅ KÖRKORTEN DU HAR FRAMFÖR DIG skulle jag precis säga när A som jobbar där tittar fram och säger att det är helt ok för mig att lösa ut Uffes nya körkort 

ha ha 

liten ort eller vad ska man säga 

1 kommentar:

  1. Och du fann dig i att vara tyst.

    Ibland är texten lurig gällande sådana saker

    men tur han har dig (maken)

    SvaraRadera