Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 1 maj 2013

Röd dag & jag är LEDIG


Idag hade jag inte fullt schema i min kalender

Jätteskönt faktiskt

Men klart att vi inte är 5 st  hemma som bara slappar

Grabbarna är i garaget , maken också en sväng i garaget & möte inför Semesterracet

Dottern har kompis hemma & det fixas o fixas

Jag har vikarierat som brevbärare & delat ut "post "
Blev en runda i området.

Även sponsrat posten så dom har lite jobb i veckan

Tvättmaskinen ska startas ,då det enl många andra är perfekt torkväder

Så kan jag väl hänga på dagens trend

Jag njuter även med 1 glass & tidning (strunt i GI reklamen )
Det var den som typ låg lättast att få med sig ut när tiden var inne

Har börjat titta på väskan inför folkracen så den är "korrekt"
Ha ha

Men kan ju säga att det är svårt att inse det bara är onsdag idag

Jaja

På med javakannan nu. Och verkligen känna det lilla
    
    LUGNET SOM KOMMER

1 kommentar:

  1. Hej där
    kul att hoppa in hos dig och då faktiskt se att du är ledig och inte har fullt upp

    trevlig onsdag på dig

    SvaraRadera