Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 27 maj 2013

Mitt / Min prio ETT försvann lite



Helgen som passerat hade jag ju lovat dottern hon skulle vara MITT PRIO ETT
 kan faktiskt erkänna att det sprack lite (förlåt) 

Det är inte alltid lätt att vara mamma som jobbar på det betalda jobbet ganska så många helger denna period
& även vara mamma till två folkrace åkare
& givetvis  denna underbara dotter
lånad bild ifrån hennes egen sida




Denna helg var ju hennes klass i väg på skolresa  & hon valde att inte följa med dom .........

Så det fanns ju planer på att vi skulle hitta på något roligt hon & jag . Och vi hade även planer på att ta med oss annan "släkting " men men så blev det inte planeringen kom inte så långt & då hon själv hade svårt att säga precis sitt önskemål

Då vi ju kom över en ny mobil till henne , så " mutades hon lite "

och då jag sa att hennes moster & mormor ev. skulle komma  folkrace i Målilla , och då boka en resa med mormor till Stockholm framöver

Så var det helt ok för henne att inte hitta på massa saker  och då följa med oss direkt på morgonen för att då kolla brorsan då han körde , Hon har ju inte sett honom alls köra trots detta var hans 5:e tävling

Så nu idag när jag kan tänka mig att alla pratar om helgen utav hennes klasskamrater& då   jag rensar huvudet lite,
Får jag lite dåligt samvete över hanteringen av helgen

Men men jag är ju också bara människa





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar