Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 30 maj 2013

Sjukhuset med maken.


Japp egentid med maken !!!

Jag vet att det inte är många som räknar sådana besök som "egentid" 

Men varje gång får han mig att skratta genom att sätt typ fotskydd på huvudet & dumma sig med bedövning 

Jaja 

Men hans tidsplan sprack ju idag igen.

Han räknade att efter läkaren varit inne och bedövat så skulle han få åka operation inom 15 min & varje hand skulle ta ca 5 min.

30 min vänta & operation ca 20 min på varje hand och sedan bandage mm

Japp han slog till med båda återstår att då för mig att enl läkaren diska & laga mat i 2 veckor !!!!!!!!!!!!!!

Så nu är jag i cafeterian & kollar folk 

//ciao på er 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar