Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 6 maj 2013

Vilken jäkla strul FREDAG


Det blev ett kort arbetspass på morgonen. Dottern hade kompis över natten så dom fick agera barnvakt ,då jag ju var tvungen att dra mig  & maken körde in den äldre sonen mot jobbet

Blev sedan med sällskap ifrån jobbet då maken & Tulia mötte mig ifrån jobbet.

Sedan var det mysfaktor på hög nivå med mina barn o då Tulia

Vi hoppade studsmatta och åkte lite kana , lunchade och bara njöt av det härliga vädret.

sedan blev det dax att tänka inför morgondAGEN (lördagen) så yngre sonen drog mot garaget där maken redan tillbringat några timmar & den äldre sonen åkte dit också , försökte att prata med maken men fick svaret jag ringer om några minuter
klagar inte , utan accepterar det var mycket att göra 

Dottern som skulle till mormor och sova över natten skulle ta bussen själv så henne vinkade jag av . Och vid ett utav tillfällen (20 sekunder) svarade maken att vi inte behövde låna mammas bil

försökte att nå maken för lite koll

Efter en stund svarar yngre sonen på sms

ÄNTLIGEN GÅR FOLKRACE BILEN, hade väl stora funderingar på att ringa och avanmäla sig . Men vi har dragbil
men vi måste låna mormors bil också . Det tar ca 1,5 tim till för oss innan vi är klara

så det var bara att hoppa på en buss jag ocksåKalmar Läns Trafik
 och hämta mammas bil
hm jodå det var en upplevelse att sitta där en fredags kväll och kolla på andra i bussen .

Eftersom jag funderade på vart dom skulle , så funderade jag på hur mitt resande verkade ???????

Hemma väldigt sent tillsammans , så när jag ställde alarmet på mobilen var det 5 timmar 41 minuter tills den skulle ringa

Kändes inte som om jag hade sovit alls när den där jäkla klockan ringde

men bara att trycka på knappen så spreds min energi källas doft


Tolka kaninen hur ni vill


Självklart pratar jag om 
Maken fick också masa sig upp ha ha


Så med solglasögon på huvudet , radion på så lämnade jag huset  kl 05:45



För färden mot Kalmar
å

Så taggad kände jag mig

& SER NI TEXTEN 
GRATIS KAFFE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

halleluja MOMENT
HA HA  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar