Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 16 maj 2013

Jag som ju trodde jag VAR LEDIG IDAG & lite annat



Ok visst vet jag att det är möte inför Semesterracet, jag har ju kallat till det , har ju även tjötat som 1 kollega messade till mig efter jag skickade påminnelse 

Men det var ju inte det rubriken handlade om utan att det är i min kalender inget alls skrivet gällande jobbet 

Så igår innan jag gick ifrån mitt jobb så kom jag ju på att det var möte idag 
blä




och tiden så jäkla värdelös enl mig 


Nog med gnäll 

Nu ska det  slappas på hög nivå ??????   !!!!!!!!

och ni som kollat här innan vet ju hur jag slappnar av 

Foto

Hunden är rastad i koppel , ska ta en längre runda snart
eller senare , annan dag ...........  kanske

Men det ser ut som det kan bli en underbar dag

och så hoppas jag att klumpen i magen efter igår försvinner snart


Det är just nu (redan) mycket folkrace och fix i garaget

så dottern och jag ser inte grabbarna särskilt mycket .

Men men hoppas iofs att resultatet blir bra

Även om det inte är någon överraskning 

insER JAG hur stressat allt kommer bli 
 för maken då han är den med körkort

och då den av grabbarna som jobbar denna veckan
ok Fille går ju i skolan

Men det löser sig säkert på ett bra sätt 

Men visst kan man skratta lite iaf 
dvs till Vimmerby ska det med 

*2 folkracebilar 
* ev 1 husvagn 

och vi har bara en bil och den har inget drag & just nu ingen släpkärra 

Men innan vi är på kvällen före tävlingen  dvs fredag 

så  ska maken jobba på det betalda jobbet , jobba på folkrace banan & även mötet ska han vara med på 

idag torsdag 

Men fy så trist det låter nu 


så jag släpper detta inlägg nu 
           & 

Tar min java kopp och kollar värmen på altanen 

//Ciao



2 kommentarer:

  1. Bra beskrivning eller det är ju en bild som verkar passa på dig

    SvaraRadera
  2. Hej jag har tittat in i din blogg med mellan rum förstår inte hur ni orkar hålla igång

    Tycker ni ska sluta curla med er stora son och kräva ansvar av honom . han har ju passerat 20 och om jag förstår rätt egen dotter.
    Men tyvärr ser jag henne inte så ofta längre i dina inlägg

    Ha en fin helg och hoppas din man får något lugnt

    SvaraRadera