Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 23 maj 2013

Skulle KANSKE bett sömmerskan att nåla in lite till



Just nu  önskar jag "lite att " jag skulle behöva tänka på måtten  inför dagen . 
Men är även så glad att klänningen inte är så snäv så jag behöver köpa gördel till lilla kroppen 
Bruden har sagt att jag ska ta det lugnt med mina viktankar !!!!!!!!!!!!!
Nej jag tänker inte säga lätt för henne att säga 

Bra jobbat vännen med dig själv  har jag sagt och kommer att säga igen 

Japp ni kan känna / tro jag är  lite avvis på hennes kropp

men jag kommer oavsett mina ansträngningar inte bli så rak i kroppen ..............

Det jag önskar för den dagen är ATT allt faller sig naturligt för paret OCH   VI ALLA  hinner att njuta 

Har precis tittat på bilderna i mobilen ifrån provdagen ,men kommer inte lägga ut dom här 

//  

 














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar