Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 22 maj 2013

INTE LÄTT FÖR GRABBARNA MED 1 observatör i familjen



Ni som känner oss vet ju säkert vad det just handlar om ??  !!!!!

Och ni andra som kanske läst om  helgen som passerade var en utav folkrace helgerna i våra liv

dvs vad jag skrev under v 20 ??

Det har visats lite foton & någon liten filmsnutt ifrån fejjan ovh vi har hört dom 

men 
 det är inte självklara saker att bedöma  mycket ojust körning  eller bara tuff


och ur  just denna synvinkeln nu som jag (maken) ser det  ..........    .............................................


Nja
ni grabbar får nog tagga ner lite ha ha ,så himla utsatta var ni inte & kanske flaggan skulle hänga med erat nr ???????? någon av er

iaf för som denna bild ser ut ...........

Klart vi kan göra fel & det blir fruktansvärt tufft utan att man ser det som så , då dom själva ibland kör som en tok .......


och visst blir man förvånad ibland över hur olika människor tänker

Varje individ är en egen varje dag , spelar ingen roll vad man heter eller andra relationer till varandra oavsett vad det gäller
* körning*planering*tankar mm mm * grupper

jaja detta skulle absolut inte bli ett tråkigt & surt inlägg 

utan typ bara visa att grabbarna kommer få tycka olika & bli frustrerade över deras pappas syn på saker utav körningar

mer om helgen kommer


//Ciao på er



3 kommentarer:

  1. Säg vilken helg det inte är någon sort av folkrace i ert liv.

    Klart att dom som dömer missar saker , förstår lite hur du menar med olika relationer och individer.
    Vissa tycker nog att dom med humör bara gör fel och kan bli behandlade hur som helst .

    Kan tänka mig att det är tufft snack runt bordet och runtomkring er. För precis som du säger grabbarna kör och ni själva jobbar.

    Hoppas allt flyter på med v 28

    SvaraRadera
  2. Om det är som jag minns det så kan man ibland tro att vissa verkligen tror man köra rakt igenom varandra .

    Vilken sida hade du Uffe på under denna tävling då , din eller förarnas

    SvaraRadera
  3. Anonym

    Det finns faktiskt helger utan folkrace även om dom inte är så många under denna tid. Och nu när 2 av ungdomarna kör kommer vi nog märka av det

    Sofie
    Uffe var inte på samma sida som jag under helgen utan hos förarna (klart han jobbade lite) men han skötte sig

    SvaraRadera