Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 10 maj 2013

Vart tar tiden vägen


Vissa dagar eller veckor känns det inte som man hinner något alls

Men nu känner jag lite av paniken komma , eller kanske inte panik direkt men något oro

Och då vi inte träffats på lääääänge  lääääääääänge

och inte kunnat komma på kort varsel när vi fått sms inbjudan känns det ännu värre


Även att vi ju inte brukar komma på kort varsel till någon

Och denna tiden framför oss bjuder inte på större ledigheter eller massa spontanitet ha ha

Nepp ni behöver inte vara oroliga att detta är gnällig dag eller inlägg , utan bara konstaterande


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar