Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 1 maj 2013

Liten novell + annat


Med 1 kopp java i handen & datorn framme efter lite annat fix inför ...........slängde jag mig in i bloggarnas värld & vad ska man säga  annat än att man blir förvånade över hur olika personer tänker ???? och agerar

självklart dömer jag ingen
Och nyfiken som man (jag är ) så läste jag
om hon som l*g  med sin exman hos "Maggan Graaf "   dvs HÄR

 klicka in er  om ni vill eller är bara är lite nyfikna 

Hittade även andra inlägg på bloggar jag följer, lite halv roligt att slappa en kort stund med datorn i knät


Mitt inlägg innan var ifrån mobilen då jag slängt mig i en stol o vilade ha ha

Just nu funderar jag på om butiken ska få besök av mig??
för tror inte  att det plötsligt hoppar in någon innanför dörren och fixar middag

eller vem vet

Kan ju säga att det känns sådär att planera onsdagens middag då ingen av min familj är hemma eller typ hör av sig

nej jag är inte bitter !!!!!!!!!!

Men vid 2 tillfällen har maken svarat jag ringer om några minuter ??
varför är jag förvånad  då jag vet att några minuter är minst 1 timme ??

Så jag drar nog på eget bevåg och shoppar middagen
just nu känns det tomt i huvudet........   ...........  ..........

Har iaf pratAt med 1 utav svägerskorna till mig (den med samma ålder på sin son som jag )
herregud 15 år är dom & japp vi har samma funderingar 

Mer kommer som sagt ifrån föräldrainfon anf alkohol, droget o annat 


Ska ta ett snack med maken om regler jag tycker vi ska ha eller iaf försöka med !!
Dessa borde kanske även gälla honom också ja jag menar maken 
men i 1:a hand sonen på 15 år 

Nej jag är inte heller så himla präktig ibland

Igår var det valborg & jag lät maken & yngsta sonen ha grabb/garage tid

Själv jobbade jag för att sedan slänga mig ensam i soffan
bär mig emot att säga det var skönt men det var underbart att äta mina revben o dricka coca cola
men bäst av allt var 
ju att 
kunna kolla i lugn o ro på just nu min favvo serie på tv

the following


Dottern kom hem sista 10 minuterna , hade varit med kompis och styrt lite som 2 st 13-åringar gör nu för tiden .

Blev inte så sent vaken heller utan var ganska skönt att lägga sig med henne snarkande bredvid sig
min lilla tjej som börjar bli stor






Fyller väl  på med ytterligare en bild på vad/vilka som ger mig glädjen och bekymmer 
love you all

















//Ciao  ifrån mig på detta inlägg 
Ha en bra em o kväll 

1 kommentar:

  1. Blir glad över dina fina bilder.

    Jag har också fastnat för den serien

    SvaraRadera