Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 13 maj 2013

Så " skönt " att slippa behöva lägga sig i


Detta får tolkas precis hur det vill  !!!   ????


Och klart jag( ibland) bryr mig om vad folk tycker

Men i helgen med dom aktiviteterna jag varit på så innan det ens börjat så visste jag att jag kommer inte lägga mig i

Med facit i handen så hängde inte ögonen med överallt vissa saker MISSADES & NÅGRA SAKER VAR "DOM " SNÄLLA

 men vad jag gillar sällskapet 

Hoppas också jag kunde förmedla NÅGOT  till min medhjälpare

Det är bara dom med samma intresse som förstår att det är härligt med grus i munnen och ögonen . Även det knastrar i öronen , vid urfräsning


eller som bilden visar så blir pappret inte så fräscht & att man inte kan dra handen genom håret utan att fastna


ha ha

mer om folkrace kommer senare

//Ciao

2 kommentarer:

  1. Jag tror också man måste ha samma intresse

    för fy känner jag direkt

    SvaraRadera
  2. Jag fatta inte hur du alltid får mig på gott humör

    Men även om det låter konstigt så är jag avundsjuk på dig och dina vänner eller bekanta

    Är detta sällskap några särskilda

    Och när började du bry dig om vad någon tycker , sluta skoja

    SvaraRadera