Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 23 maj 2013

solkräm


Skiter i om stavningen är rätt




Kollade på tv 4 nyheterna innan och då pratade dom om mängd och hur ofta man ska "kräma sig"

Herregud måste erkänna & säga förlåt till mina barn/maken  för
att jag är oansvarig 
förälder /fru

En flaska skulle ju gå åt varje dag till oss "kräma" varannan timme & herregud full hand

Jag ser till att barnen (13, 15, 21 & maken 42) krämar sig någon gång  ha ha i början av sommaren /värmen ,solen 

men själv är jag sämre på det 


Har iofs lovat dottern  att vi ska kräma oss i Turkiet och även sagt att vi  förhoppningsvis har lite färg innan dess

Funderar ju även att "skrubba oss "

Hamam – turkiskt bad – eftermiddagstur

En perfekt start på din semester

Att bada i ett hamam, turkiskt bad, är en levande tradition i Turkiet och en upplevelse för både kropp och själ.
 återstår att se om det blir så

Har aldrig varit mycket för olika oljor , men gillar iaf lite av lukten av kokos &  blir lite full i skratt åt människor som använder sig utav





och ser sedan ut som skinnet blivit 3 nr mindre

Nej nej vill inte att någon ska bränna sig

Och maken försökte att tjuvstarta med soltävlingen i helgen som passerat , men som tur var för mig så regnade det så även han fick ha tröja på sig

Idag är det iofs ingen risk att bränna sig utan det gäller att ha jacka


Jaja torsdag är det och helgen smyger sig på , Nu lilla påfyllningen av JAVAN


// Ciao på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar