Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 17 februari 2014

16 åringen

 13/2
Detta med att bli firad är tydligen svårt att besluta sig om 
Ska man eller ska MAN INTE FIRAS !!!

Då inbjudan lät dröja på sig så hade mormor planerat annat 
Men det var helt ok 

Uffe hämtadeTulia  han var farfar sjuk ❤️, och hon hade blivit jätteglad när hon såg honom 

Hon är ju verkligen farfars tjej eller han är hennes favvo hemma hos oss 

VI KAN  ju säga det blev full fart DÅ Sixten  med familj kom  för att fika 

present väg så överraskade vi sonen dagen innan med verktygslåda mm
Japp kramen lät lnte vänta på sig länge 

Paket / påse ifrån då Sixten 
Innehöll (repris) ha ha ifrån typ "tonåring "  

Kondomer 
Öl  
Och ev ny tidning ha ha 

Jag MORSAN hade ju tydligen 

Varit väldigt KLAR med vad jag tyckte om porrtidningar 
Så det vågade lnte Dan köpa till Felix 
Utan han fick nöja sig med en egen !! 

SÅ en bilsport tidning blev Felix glad över 

Nu handlade ju inte inlägget om varken mina åsikter ang porr  eller annat 

Utan om hurra för Fille 

Vi hade en bra kväll 
Tyvärr dåligt med foton 

När gästerna åkt så åkte även Felix en sväng iväg med kompis 


Några blev det ju med mobilen 


       Tulia ville ju se till att Balto åt sin mat ordentligt 

Blir så glad över dessa sysslingar 


Och att röra på sig är ju alltid bra 



Och så här såg Sixten ut när han skulle hem 


Och här är vår 16 - åring 


Herregud vad åren går 

Blev iaf lite firande , sonen själv hade ju planer Att åka till tjejen men där sa 
Pappa i huset  NEJ 

Och det bästa (nästan ) var ju pizzan innan gästerna kom

Det absolut absolut BÄSTA var 
Ju kladdkakan & kaffet 

//  


1 kommentar: