Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 14 februari 2014

Nr 12 idag då på i en dag/ utmaning 2014


Jahop

Då var det väl dax igen

Nr 12 , Hepp DAGENS tv tips

Ha ha
OS KANSKE ??  !!


jAG VIDHÅLLER

fAKTISKT FORTFARANDE ATT SOM STOLT SVENSK FÖRSÖKER MAN JU eller så  ska man titta när svenskarna kör, åker , springer eller då spelar 

iofs idag vet jag inte hur planeringen såg ut ,,,,,,,,

för våra Svenskar men tror det är hockey idag ??

Delar av svenskarna kommer nog sitta bänkade och följa dessa 



Kanske är något på " vanliga " kanalerna ???
menar typ 1:an eller 2:an ????

Men dom brukar aldrig kollas på över fredagar- söndagar

eller knappt alls
Jag kollade ju 1:a omgången av Homeland

sedan ramlade det bort ur  eller kanske även 2:a ???? såg jag

Men idag med att ge tips kommer vara SKITENKELT 

JAG VET INTE 
      &
JAG JOBBAR 

SÅ NI FÅR KOLLA PÅ PRECIS VAD NI VILL 

//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar