Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 21 februari 2014

ACK VAD JAG BEDROG MIG !!!!!!!!!!


MINA PLANER FÖR MIN MORGON / FM  idag sprack direkt 05:45 när maken skulle åka
jodå jag vände på huvudet och upp med täcket


Nej detta är inte jag



Hittade denna och givetvis passade den

tillbaka då till " sprack"
Kunde inte somna om alls så fort som jag ville efter att maken åkte mot jobbet

somnade om en stund iaf , låg i sängen och slappade då telefonen ringde
så ner för trappan & springa som en tok

vart är telefonen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                                   
                      & jobb numret  ???   !!!!!!!!

nej jag vill inte jobba ,,,,,,,,

Det var inte så farligt
ELLER 

Utan bara en koll

KOMMER DU IHÅG MÖTET IDAG KL 10:00 ,,,,,,,,,,,

HM KOM IHÅG & KOM IHÅG
 jodå jag tänkte i måndags "undrar om det är den här veckan "

Men jag var där & hann rasta hunden
starta tvättmaskinen , fixa mycket java

och ha ett annat samtal i telefonen

och självklart hann jag ju klä på mig anständiga kläder
ha ha 

Just nu är jag hockeynörd !!!!!!

Gäller ju viktig match , visst hade det varit roligare om någon mer varit hemma 

men men man kan inte få allt 

Har också fått info om att yngsta sonen har det bra  hos Åberg 

Jahop nu stod det tydligen 2-1 till oss 

TJOHO DÅ FÖR SVERIGE  och bit ihop 20 minuter till snart 




// Ciao på er , ev återkommer jag 













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar