Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 11 februari 2014

Nr 9 . I en dag/ utmaning 2014


Hm idag är det  11/2
 
Detta är inte 30 dagar i följd 
Men vad gör det ??

Dax för 9.

En grej jag skulle vilja vänja mig av med 

Men herregud skulle jag verkligen vilja det ?? och SOM VAD ??
Ha ha 

Jo men t.e.x 

Mitt begär efter 

Kakor ,choklad , lite kontrollbehov 

      OBS  detta vilja absolut lnte ens försöka ,,,, 
Rött vin &Kaffe

Det är jättebra enl forskare 
Mot hjärtsjukdomar & och massa annat 
 

 Allvarligt nu då 

Kanske 
 * att jag säger va även att jag hör 
*aluta säga INGENTING när maken frågar vad jag gör på mobilen även att jag flippar ? 
*att jag kör för  fort  


    Just nu känns det som 

Detta är vad andra 
             önskar ????  ????

Så jag stannar  med detta 
        & 
Inväntar mer energi och ev. Den 10:e 
Dagen - utmaningen 

// ciao på er  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar