Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 20 februari 2014

Hann jag verkligen somna ?? och när slipper jag klockan




Idag på morgonen när klockan ringde fattade jag inte alls hur den kunde ringa PRECIS DÅ jag hade ju precis sagt god natt till 
maken 

    & 
det konstigaste var ju att han inte heller fattade hur det kunde hända 

nej vi var inte vakna till ca 05:45
ha ha 

Jaja upp ur sängen på med javan 



ropa på maken så jag fick sällskap & då även skjuts till jobbet

Men som sagt hur kan natten gå så fort  , eller så får jag vara nöjd att jag sover hela nätterna iofs gör jag ju i 98 % alltid det
inte massa bök med toabesök eller fixa kudde/ täcke
eller hålla för näsan på snarkande maken

ha ha

Nu då till när slipper jag klockan ,,,,,,,

Är så trött på att behöva ställa klockan 

men så är väl Svensson livet ( eller Karlssons också)

Nepp menar inte att slappa bort hela dagen utan bara vakna och känna jag har inte SÅ BRÅTTOM  att vara klar 

men imorgon efter att maken åkt så har jag en tanke att bara vända på huvudet & somna om 

men på typ kalendern så finns det saker som bör göras 
* tvätta
* rasta hunden 
* säkert plocka ur disken 

JAPP TYP SOM VARJE DAG
 vardagen är ju säkert lik varandra oavsett namn , hus, lägenhet, sambo, skild eller lyckligt GIFT

dock kanske det bara blir en sak av varje då våra fina ungdomar inte är innanför dessa 4 väggar

urk , fy & blä känner jag över att dom inte är hemma 
       

längtar faktiskt efter kaoset som dom bjuder på 

Klart jag tycker om vissa saker som händer när man ställt klockan också 
Så jag är inte så himla gnällig 

Utan vill bara " slippa ställa"


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar