Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 19 februari 2014

Ensam hemma


Nepp pratar inte om filmerna nu även om det är klart sevärda filmer man kan fördriva tiden med om man nu skulle vara sysslolös 

Jag är inte sysslolös jag har full rulle här hemma av Tulia och Balto som inte beslutat sig för om han ska se uppstoppad ut i fönstret eller springa omkring benen och göra så Tulia snubblar

eller även försöka få henne att ge honom hennes tallrik

Tulia hon sjunger , lagar mat  gör kullerbyttor och frågar efter Farfar och Sixten
och när Nellie varit hos kompis klart

Rubriken  handlar om att ikväll så kommer man nog höra en knappnål falla då huset är tomt på våra fina juveler

Yngsta sonen försvann i all hast i söndags , hann ju knappt se honom ifrån hans / deras äventyr på partyt innan jag fick köra som en toka till tåget


Vi hade typ 8 minuter på oss efter att vi sett tiden på tåget tills han skulle vara på

och herregud
Hur betalar man på tåget , jag kunde föra över pengar imorgon på hans kort
och mitt kort kunde han ju inte få

jaja han kom med tåget och lyckades byta 2 gånger innan han landade hos familjen som rår över honom 
När han kommer hem ???
Bra fråga 

Den äldre sonen försvann lika snabbt han 

Dottern skulle till faster över några dagar / dag ???åkte idag efter jag varit på snabbmöte på jobbet 
Lilla godingen ska farfar köra hem idag 

Så jag säger välkommen ÅNGESTEN , och skittråkiga vardagen tur jag jobbar imorgon 
ha ha 

Men ska absolut försöka vara gullig mot maken 

Ciao på er 

1 kommentar:

  1. Men jag förstår inte varför du inte vill vara ensam eller känner dig på bra humör . Det är en perfekt tillfälle att ladda batterierna tillsammans

    SvaraRadera