Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 12 februari 2014

Stämmer hyfsat iaf

Ledig dag i kalendern me like

Endast denna dag på HELA VECKAN jag är ledig 

Så igår planerade jag denna dag precis 
        Så här ,,.,


Och så blev det även kaffe hos svågern & lite koll på curling med maken som ju fallit lite 
För ??? ???? 
Kanske förkylning eller det där otäcka  smärtan i ryggen igen 

Jag Klagar lnte iofs 
         &
han gnäller faktiskt lnte så värst heller 


Dock störde det min planering lite för lååååång promenaden med hunden 

Ska jag vara ärlig , så stör han  MIG 

varje dag han är hemma 

Japp 
Jag följer schema även lediga dagar 
 
Skojar lite 

Men är ju trots Alla åren tillsammans 
Inte så van han är hemma 
Med mig 

Jaja 

Nu är det snart hockey / curling 
på tv 

Även utvecklingssamtal för sonen 
Ska hinnas med denna  dag  

Undrar vad middagen ska innehålla ??

Onsdag iaf 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar