Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 19 februari 2014

Ta ditt ansvar och ta till dig den tid som finns & informationen


Tänker inte HÄNGA ut i offentligheten precis 

Men på något sätt har jag svårt att inte reagera då vissa misstag görs , trots klara instruktioner och viss erfarenhet BÖR FINNAS 

och återigen varför ska jag få konflikter pga någon annan ???????


men nej då jag bara ,,,,,  ,,,,,,,  omkring som om allt bara plötsligt hände utan min medverkan 

Finns flera saker jag funderar över 
jag är inte felfri 

Men ta vara på tiden då den ges är viktigt både i arbetslivet & privatlivet 

Jag vet att mitt liv ibland verkar vara helt utom kontroll med tid och aktiviteter 

Men jag gör så gott jag kan 
        

                     & tyvärr kan jag inte säga det om alla 

Det som också kan störa mig är hur man inte pratar med varandra i ens närhet

Just nu vill jag ha det så här och det vill jag du respekterar tills läget är bättre

Saker som bara vi vuxna / personal  tjänar på ÄR HELT FEL SÄTT ATT HANTERA SAKER PÅ 

DET ÄR INGEN TÄVLING MELLAN OLIKA PERSONER SOM GER TRYGGHET OCH TILLIT

för våra barn / ungdomar

kommunikationen mellan oss föräldrar/ personal  måste bli bättre även om det handlar om att öppna sig och erkänna att  min relation just nu med , gör att jag vill ha det så här



1 kommentar:

  1. Vad tråkigt att du känner så men jag förstår absolut vad du menar med ansvar både i arbetslivet och på det privata planet . Ibland är det även svårt med fördelat ansvar och biten du nämner om olika relationer är en svår nöt att knäcka , jag vet när vi separerat och jag kände att jag sköter kontakten med anhöriga på min sida fick jag kämpa men det blev så till slut .Och vi vuxna måste faktiskt stå upp mot våra då föräldrar som jag läser mellan raderna att du menar och även säga rakt ut till den andra parten
    låt mig sköta detta på mitt sätt.

    Vart hittar du alla bilderna jag gillar dom

    Och gällande konflikter pga annan person är aldrig roligt

    SvaraRadera