Om mig

Mitt foto
HĂ€rlig person"enl mig sjĂ€lv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är sĂ€kert inte lĂ€tt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid trĂ€ffar jag gĂ€rna mitt bonusbarnbarn Försöker sĂ„ gott det gĂ„r att finnas till för dom alla SĂ„ lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte sĂ„ mĂ„nga utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet Ă€ven ATT det SÄTTER OSS pĂ„ prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lĂ„gstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna hĂ€rliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjĂ€rtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och mĂ„nga andra

fredag 28 februari 2014

SÖKES !!!!!!🙀 3-4 personer


Bitska Bisan har anlĂ€nt 
Igen 

DĂ„ nĂ€r man hittat ett "hyfsat " schema typ v 16- kanske till 25 
Och lite planerat efter semestern 

SĂ„ blir man sĂ„ glad över chefens mail 
Eller inte 

Ändrade perioder 
Urk & blĂ€ 

Bara att göra om och se glad ut !!!!!!

Nu till vad SOM SÖKES 
Denna helg 

1 fru 
1 svĂ€gerska 
= samma person 

1 personal till jobbet 
1 personal till  jobbet 

NĂ€r jag Ă€ndĂ„ gnĂ€ller sĂ„ 
GnĂ€ller jag pĂ„ nya 4 veckors 

Men men 
Även nĂ€sta helg KrĂ€ver min nĂ€rvaro 

URk & blĂ€ igen 

Nu skiter jag i detta 
     &tar 

Fredag 

3 kommentarer:

  1. Vad missade du denna helgen dÄ , jag förstÄr inte hur ofta ni byter schema
    Har du funderat pÄ att byta jobb dÄ jag upplever att det ofta kör ihop sig för er.

    SvaraRadera
  2. Oj du lÄter inte sÄ glad i detta inlÀgg, men visst förstÄr jag du söker kloning eller vad vi ska kalla det

    Hoppas din helg blev bra trots det du önskat dig

    SvaraRadera
  3. Jag missade en kvÀll med maken & syskon och massa vÀnner

    Vi byter var 4:e vecka just nu
    och denna period har det varit mycket splittrade turer

    Byta jobb hm
    har jag ju gjort till 50 % men det hjÀlper inte över helgerna tyvÀrr

    SvaraRadera