Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 19 februari 2014

SysslingMysa på hög nivå


Då namnet Sixten sägs ofta & då även Emelie 
Kommer sen 

Så var ju valet inte svårt på vem som vi bjöd hem igår ???

Dock blev det inte Emelie utan " bara" Sixten och pappa 

Men Tulia var så nöjd med det 
Tyvärr var jag ju för snabb 
Att säga dom skulle komma , så 10 minuter stod hon ju helt stilla och stirrade på dörren ,,,,,

Men när dom väl kom var det ju full fart 
Med att 

*laga mat 
*träna på cykel 
*lyfta vikter 
*se snygg ut i brillor 
* vara snäll mot Balto 












Även äta apelsin 

Så mycket bus & glädje 


2 kommentarer:

  1. Vad glad man blir av att titta in hos dig , har inte tittat sedan förra veckan & det är ju som sagt blandat innehåll
    vilken stor korg med kärlek du måste ha då du delar med dig av den till så många . Och lilla Tulia så fin tjej hon verkar vara och vilken tur pappan måste ha då eran kontalt är så stark
    . Och Sixten är väl gudsonen till er . Fortsätt ha fina dagar fyllda av massa mysa och kärlek

    SvaraRadera
  2. Ha ha , tack för tanken gällande korgen med kärlek , vad kul att du gillar bloggen även att jag just nu känner mig osäker på vad jag ska bjuda på

    Visst är Sixten vår gudson , Visst är Tulia fin och kontakten mellan hennes pappa och oss är stark

    SvaraRadera