Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 27 februari 2014

På vilka odds blir det


Får väl erkänna jag gjorde en " smygis" ikväll 

Tillhör inte vanligheterna 

Tyvärr är jag just nu fundersam om det var så bra drag av mig 



Risken kan vara stor jag somnar ifrån !!!!!

Japp ni fattar RÄTT 
Jag har lämnat soffan och är på övervåningen 

Om jag nu ska lägga mig ner så får jag nog skita i lägga mig under täcket 

Jag önskar verkligen jag hade varit bättre diciplinerad ang sömn och annat 

Men men jag tänker inte gnälla 
Utan säger bara att ibland borde jag sova mera 

Så nu hade jag ju "tankevurpa " 
Jag försöker lägga mig någon minut tidigare ?? 

Men vill inte sova ännu , utan programmet är JU JUST NU 
& om natten spökar för mig och jag vaknar så tänkte jag 
Att det funkar nog , då hade jag ju faktiskt sovit ikapp eller 

Kan plocka fram ur sovväskan ca 40 minuter 

Det får räcka så i inlägget , för här annars missar jag ju hela avsnittet  ju  




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar