Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

söndag 12 oktober 2014

Dax att lägga timmar på körning & kvalitetstid


Kursen är avklarad för handledare & sonens hälsokontroll fick ✔️ 
Så bara registrera oss och invänta räkningen 
  
OCH absolut köpa "skylten" övningskörning 

Tiden är även SLAGEN för att "lära " dottern köra bil , då planen är att hon ska vara på banan 2015 

Får jag välja tar jag nog sonen ha ha
Nej jag väljer inte bort dottern men är övertygad 

Att maken är bättre alternativ att sitta bredvid henne 

Jaja 
Bara inse att livet , vardagen & fritiden förändras med åldern och andra infallsvinklar 

Så på något sätt får man väl avsluta året 2014 & hälsa 2015 välkommen 

Nej kalendern är ej inköpt 
Har små "notisar " med text på 2015 som är viktiga 

Sedan finns det ju sådant jag vet om utan kalendern 

Men tror jag ska försöka hitta 1 kalender med "ordspråk" 


Ibland är det så enkelt (på bild) 


Klart man försöker att ta en nypa av detta varje dag 

Men i rätta livet kan Man aldrig vara alla till lags & vissa saker ska man inte ens försöka göra alla till lags på 

Detta nu med kvalitetstid ,,,, 

Den skiljer sig åt MEN jag vet iaf att jag behöver vara mer närvarande 

För att vårda det man har 

// 





1 kommentar:

  1. Du får mig att le ang vem som passar bäst till olika körningar . Återkoppla gärna till hur det gick för er i trafiken och även för dottern som ska ut inom intresset . Jag undrar hur vi ska hantera körningen framöver

    SvaraRadera