Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 22 oktober 2014

Mer söndag TILL FOLKET

Vilken underbar söndag 
(förutom makens mobil ) 

Lååååång frukost och uppkoppling med datorn 
Denna goding hämtade vi lördags kvällen 

Tror farfar är skyldig till detta 

Tyvärr missade vi några heat 
Men vad gör det 

Vi beslutade oss för att åka till Vimmerby & fika 
Så in med ungdomarna & godingen i bilen 
I Vimmerby blev det mera folkrace & fika och Mysa 

Och godingens  pappa hade tid att ansluta 

Minns ej när vi var allihopa senast ? 

Hade vi planerat eller funderat så kunde vi ju FIRAT i förskott lilla godingens 3-årsdag men men den skjuter vi på tills vi ses igen 

Blev även middag för några av oss innan färden hemåt 

Går knappt i ord beskriva hur skönt det var att vara ledig både lördag & söndag 

Var ju ledig fredagen också och då var jag ju sällskaps dam och åkte bil med maken 

Kan väl kalla det egentid / socialatiden 
Ha ha 


Kvällen Söndag  blev lite avslagen då maken och yngsta sonen ej var med hem 

Utan Maken var tvungna att styra med jobb och sonen ju stannat hos kompis för  fix av något ?? 

Jag sov iaf när dom kom hem  efter klockan slagit till måndag 

Men ÄNTLIGEN såg jag hypnotisören på tv 

Men så besviken jag blev hade ju absolut förväntat mig annat !!! 
Tur jag ej lade tid att läsa boken 

Men men Med denna söndag i ryggen så finns energin att ta sig igenom jobbar helger framöver 

Vill minnas att i min kalender står det jobb tid söndag 26/10 

Jaja hoppas ni har en bra dag 

// ciao på er 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar