Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 21 oktober 2014

Jahop VILKA SKA jag ta då


Vem hade / Har inte önskat att vara ledig dagar man faktiskt jobbar 


Man får tydligen BARA SPARA 40 semesterdagar 

Så innan 31/12 ska jag hitta 6 dagar att TA UT semester ,,, 

Annars gör det ju inget att få en extra 100-lapp i löne kuvertet vid marsutbetalningen av lönen ?? 

Så nu måste jag kolla det & anpassas efter behov och övriga "regler " 

Maken frågar ofta vad jag sparar till ? 

Nepp han har ej fått svar ,,, 
För jag har inget 

Behöver jag SÄGA 
att han direkt tyckte hela jul & nyår 
När jag nämnde det för honom 

Har iaf tagit en fredag innan jul 

Även om det skulle vara skönt att vara ledig så behovet finns av personalen och röda dagar ger lite extra i kuvertet 27:e 

Så min lediga dag onsdag får nog bli en semester planering 

// ciao på er 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar