Om mig

Mitt foto
HĂ€rlig person"enl mig sjĂ€lv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är sĂ€kert inte lĂ€tt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid trĂ€ffar jag gĂ€rna mitt bonusbarnbarn Försöker sĂ„ gott det gĂ„r att finnas till för dom alla SĂ„ lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte sĂ„ mĂ„nga utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet Ă€ven ATT det SÄTTER OSS pĂ„ prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lĂ„gstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna hĂ€rliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjĂ€rtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och mĂ„nga andra

torsdag 16 oktober 2014

Kommentarer & grillningarna (ha dvs gilla 😉 )


Jag kan faktiskt skratta Ă„t mig sjĂ€lv eller för mig sjĂ€lv 
DĂ„ jag ser / lĂ€ser olika saker 

Typ fejjan & olika bloggar och Instagram 

Mest menar jag DÅ kommentarer som kommer , men konstigt nog ibland uteblir 

JA JAG ÄR DÅLIG PÅ ATT kolla era kommentarer hĂ€r hos mig pĂ„ denna sida 

TĂ€nker absolut inte hĂ€nga ut nĂ„gon JAG KÄNNER ju inte ens hĂ€lften av mĂ€nniskorna 

Iofs 
Dom jag kĂ€nner blir jag ocksĂ„ förvĂ„nad över (ibland) 

Ang 
*syfte 
* tanke 
*försvar 
* hur mycket tid lĂ€ggs ner 

JodĂ„ jag har ocksĂ„ trĂ„kiga inlĂ€gg ,,, 
BĂ„de hĂ€r & fejjan 

Och personer som just nu medverkar eller medverkat pĂ„ tv 
Herregud DOM Ă€r det tydligen helt ok att hacka pĂ„ 
 Det Ă€r ett spel och redigering pĂ„ massa saker BARA för att vi ska reagera 

En liten energiTJUV  kan man ocksĂ„ kalla det , dessa program , fejjan , bloggar & instagram 

Ha ha 

MEN MEN 

Ibland önskar jag det skulle "plinga " i mobilen eller ocksĂ„ ringa mera Ă€n att sköta sitt  PERFEKTA eget liv & försöka Ă€ndra pĂ„ andras bakom en skĂ€rm 
Hm 

Och tillbaka lite till att gilla 

Ni som kĂ€nner mig vet att det inte Ă€r prio ETT  FÖR MIG 
att jag gör alla andra nöjda 

Klart man ibland fĂ„r kliva i en roll  i bemötande och annat 

Nej detta handlar inte DIREKT OM familjens intresse /  uppdrag (mitt o makens ) 

Utan lite övrigt i vardagen och tillvaron och vad som tiden gĂ„r till 
Och vad man tycker andra ska göra / inte göra olika dagar 

Det som ger mest gilla pĂ„ fejjan 
Är olika för vem som lagt ut det 
Ha ha 


Vid snabb koll pĂ„ instagrams #fotoutmaningoktober Ă€r Ă€mnet 
Aktiv ,,, 

Och hon som gjort mĂ„nadens ord SÄGER man fĂ„r tolka precis som man vill 
Ha ha 

Och visst kan det bli spĂ€nnande 

Hm , lite sant kanske i texten hĂ€r ovan 

FĂ„r fundera pĂ„ vilken bild som ska symbolisera mig AKTIV 

*
Ha ha 

Jaja kommentarer eller gilla 
Är valfritt & aktivt val 

Och huvudsaken Ă€r vĂ€l att vi respekterar varandra i alla avseenden 

Klart man har drömmar om hur man önskar livet skulle / ska se ut 

Men texten / fotot hĂ€r ovan 
Gillar jag 
För oftast Ă€r jag ju nöjd med tillvaron 

Och det Ă€r ju bara du som Kan ta tag 
I egna tillvaron 

......................

Snart helg igen & min kalender Ă€r tom pĂ„ tider för det kommunala arbetet 

Och det kĂ€nns skönt ,,, 
Men 
Visst Ă€r helgen bokad pĂ„ lite aktiviteter    
#alafamilya#karlsson#ledig

Och min lilla javaKopp 
Och ja det finns dom som kopplar mig =kaffe 

// ciao pĂ„ er 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar