Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 10 oktober 2014

Undrar om "DOM MENAR" vinet

 Ifrån utkastet slänger jag upp denna !!!! 

Livet & vardagen snurrar oavsett man vill eller ej 
Och även om man ej hänger med så är det snart helg igen (vilken det är i kalendern ) ??? 

Jag tycker jag lagom hinner säga Godnatt till Maken innan den där jävla klockan ringer och morgonen ska starta 
Med allt vad det innebär 
Vem har sovmorgon & vilken tid gäller , ska du duscha ska jag jobba !!! ???? 


Blev ganska full i skratt då jag hittade denna 
Just denna dag PASSADE DEN BÄTTRE 


Nej jag har faktiskt inte fyllt på mitt lilla röda ,,,,,,, 
Och inte något vitt heller 

Om jag ska det snart ??? 
Nej jag hinner nog inte det då kalendern visar både jobb & fritid 


Jag tog en öl med mindre kalorier på #nässjöfestivalen sista helgen i Augusti  
 
Så visst har jag en tanke på vad jag stoppar i mig ?? 
Men men chokladbollar kan bli svårt , iofs  känns det som sällskapet uteblir 

gott folk 

Jag tar och nöjer mig med mitt Java 

1 kommentar:

  1. Jag vet inte om du är glad eller ledsen när jag läser detta inlägg

    Du verkar ledsen över något

    SvaraRadera