Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 8 oktober 2014

Hm , vad ska jag göra ,,,


Livet rullar på hyfsad tillvaro , jag har lagt mitt schema till V4- 2015 
Eller önskat som det heter 

Visst ska jag erkänna att det var lite lättare än under sista halvåret 

Blandade känslor faktiskt med lite "spelrum" i kalendern 

Men men det kommer fyllas på med aktiviteter 
Typ dotterns alla datum med konfirmation  och lite annat 

Nu till något som gjorde mig ledsen & hjärtat blödde igen 

På jobbet vid fikan 

Så LÖS DETTA MOT MIG 

osten kommer absolut vara slut innan dess 

Datumet är älskade pappas födelsedag 
Jag får väl försöka åka till graven iaf 

Jag hade verkligen hoppats jag skulle bli bättre på att hantera saknaden & sorgen 

Självklart går det bättre nu än tidigare 
Återstår att se vilken väg jag tar till folkracen inom kort 

Ibland kör jag förbi infarten & vänder och kör in andra hållet 

Eller så svänger jag innan ,,, 

Vissa dagar känns det som jag kanske borde  söka hjälp 
För allvarligt så skrämmer jag ju bara hunden då jag "skriker / stampar" i golvet 

Det är väl iofs hantering på ett sätt ?? 
Ha ha 

Och på något sätt tror jag han sitter där uppe 

Och småler över att barnbarnet "dottern"  
Ger mig en match som jag säkert gav mina föräldrar i tonåren 

Och visst säger hon ibland precis som  jag gjorde 
Pappa är snällare !!!! 

Jaja 

Tänk vad ett litet paket med färdigskivad ost kan dra igång 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar